Thursday, July 8, 2010

Linköping 8 juli - tystnaden och tomheten

Jag antar att du som kan läsa svenska har tittat på föregående post (Church Street 4th of July) från Burlington, Vermont. Om du inte gjort det föreslår jag att du först titta på dem. Bilderna visar vad man upplever där sju dagar i veckan fast med nya musiker - för att inte prata om Break Dancers - varje dag. Jag kommer att visa Break Dancers i en ny post inom dem närmaste dagarna. Jag tillbringade 3 veckor i Burlington.

Tillbaka i staden Linköping där jag bor i Sverige gick jag direkt till Centrum för att se vilka som spelar där.

Två bilder tagna på samma dagstid som dem i Burlington talar sitt eget språk, därför behöver jag inte skriva mer.

                                          Gyllentorget kl. 16.10 8 juli 2010 - Linköping, Sverige


                                        Trädgårdstorget kl. 16.00 8 juli 2010 Linköping, Sverige

No comments:

Post a Comment